Goričko za otroke in mlade kot turistični program
Goričko za otroke
Vodilni partner operacije
MLADINSKA ZADRUGA PANOTRIP z.b.p. - socialno podjetje
Poznanovci 45a, 9202 Mačkovci
9202 Mačkovci
Partnerji operacije
Panonska vas, družba za izvajanje turistične gostinske dejavnosti d.o.o., Tešanovci 11P, 9226 Moravske Toplice
Osnovna šola Grad, Grad 172A, 9264 Grad
GF inspiro, družba za celostno komuniciranje d.o.o. - socialno podjetje, Plese 9a, 9000 Murska Sobota
Prekomej, Center znanja, vizij in uspešnosti Gornji Petrovci, Gornji Petrovci 1, 9203 Gornji Petrovci
Tematsko področje ukrepanja
Razvoj osnovnih storitev
Ukrep po SLR
Razvoj turizma z vključevanjem naravne in kulturne dediščine
Specifični cilj
Izboljšati turistično privlačnost območja LAS z izkoriščanjem kulturnih in naravnih danosti
Namen operacije
Z operacijo želimo oblikovati in vzpostaviti različne programe vrtca/šole v naravi, glede na specifične potrebe in cilje vrtca ter se približati potrebi staršev, torej da program ostaja ekonomsko dostopen za družine z nižjimi dohodki ter da se skupina udeleži programa v neposredni bližini. Goričko bo tako pridobilo inovativen in integriran turistični produkt kot doživetje in bo namenjen ciljni skupini vrtcev in šol ter drugim skupinam mladih, predvsem slovenskim pa tudi tujim. Osnovna aktivnost predlagane operacije je razvoj inovativnega produkta, turističnega programa za otroke in mlade, ki združuje elemente doživetij naravne in kulturne dediščine, didaktike, rekreacije, bivanja, prehrane ter jih povezuje v partnerstvo turističnih ponudnikov za skupen nastop na trgu. Operacija zagotavlja dolgoročne in trajne rešitve, saj bo program Goričko za otroke v naravi po zaključku operacije na voljo turističnim ponudnikom in izvajalcem programov, vrtcem, poslovni model pa bo preizkušen. Želimo si, da bi turistični ponudniki na Goričkem prepoznali potencial izvajanja programov za otroke in mlade v naravi, ter se pričeli aktivno ukvarjati s prodajo in promocijo produkta po zaključku operacije. Slovenskim vrtcem, torej družinam bo tako tudi v nadalje program cenovno dostopen, saj bo poslovni model preverjen na trgu in med samo ciljno skupino, hkrati pa bodo imeli katalog ponudnikov vrtcev v naravi. Z inovativno rešitvijo bomo vplivali na povečanje konkurenčnosti in atraktivnosti turistične ponudbe na Goričkem preko doživetij za otroke in mlade, preko ohranjanja naravne in kulturne dediščine ter povečanja prihodkov iz turizma na območju Goričkega.
Cilj operacije
Vzpostaviti inovativno partnerstvo za oblikovanje in zagon turističnega produkta Goričko za otroke in mlade. Oblikovati in lansirati na trg inovativen integriran turistični produkt, vzpostaviti novo točko Igralnica na Goričkem v naravi z naložbo v infrastrukturo za šport in rekreacijo na področju turizma, izvedba poskusnega 3-dnevnega programa Goričko za otroke in mlade s testno skupino vključenega partnerja in oblikovanje tržne znamke, promocijskega materiala ter izvedba promocije operacije vsaj preko treh komunikacijskih kanalov.
Rezultati operacije
Integriran turistični produkt Goričko za otroke in mlade (vrtec in šola v naravi).
Nova infrastruktura za šport in rekreacijo Igralnica na prostem na Goričkem.
Turistično partnerstvo in partnerstvo upravljalcev kulturne dediščine Goričkega.
Izobraževanje za partnerje pri izvajanju integriranega turističnega produkta.
Obdobje izvajanja operacije
Avgust 2019 - Maj 2020
Celotna vrednost operacije v EUR
25.781,55
Znesek sofinanciranja v EUR
19.542,22